miercuri, 16 martie 2011

Nastere gemelara


Nasterea Corneliei sustinuta intr-o lume virtuala

Cate dintre voi nu stiati ca asteptam declansarea travaliului Corneliei, care avea o sarcina gemelara?
Cati dintr-o lume virtuala comuna Corneliei si lui Dan cat si Isis-ului, asteaptau nerabdatori emotiile unei nasteri naturale gemelare?

Ce a atras interesul catre o nastere gemela in apa

O nastere gemelara in ultimii ani, pentru o sarcina supravegheata, reprezinta un caz sigur de cezariana.
O nastere in apa, pe langa noutatea in sine, aduce de asta data,completarea cu nasterea gemenilor.

De ce exista aceasta indicatie?

O sarcina gemelara poate aduce surprize mamelor care au aceasta sarcina.
Un travaliu prematur este cel care ne poate crea emotii.

Daca un travaliu este prematur, ce se intampla?

Adesea travaliul prematur aduce cu sine nou-nascuti, care nu sunt maturizati din punct de vedere respirator, ceea ce presupune o adaptare ingreunata a acestora, implicand complicatii respiratorii, neorologice.




Nasterea gemelara presupune o pregatire a echipei

De aceea o nastere gemelara, cel mai adesea este urmarita cu atentie, iar gravida este programata pentru operatie cezariana.
In acest timp echipa se pregateste pentru a interveni in cazul a doi nou-nascuti ce pot avea o adaptare incetinita.
Se dubleaza echipa neonatologiei,care in mod normal este prezenta la nasterea unui copil.

De ce a ales Cornelia nasterea naturala a gemenilor

Fiindca a considerat ca nasterea este naturala, normala pentru femeie.
"Daca trupul meu a putut creste doi copii, de ce nu ar putea naste doi copii?" ne spunea Cornelia la o prima consultatie la dr. Zaher Mohamed.

"Vreau sa nasc natural. Nu imi este teama de ceea ce se poate intampla. Stiu ca nu este cu nimic diferit decat nasterea unui singur copil."

O perceptie diferita asupra durerii de la nastere

Isi programase ca, fetele sa le aduca pe lume zambind.
"As vrea sa nu imi vorbiti despre durere, eu voi avea contractii!
Asteptam cu dragoste fetele noastre, voi zambi in travaliu si nu voi avea durere.
Voi fi fericita sa ma apropii de momentul cand le voi tine in brate.

Avem abundenta

Noua Dumnezeu ne-a dat abundenta, fericire, avem doi copii pe care ii asteptam, doi dintr-o data.
Aceasta este starea mea legata de nastere!
De ce sa ma tem?
Fetele mele vor creste suficient in burtica, se vor naste la termen,fiindca eu le asigur mediul prielnic. Voi duce sarcina la capat, fiindca asta imi doresc, iar in profunzime acestea sunt gandurile mele si ale sotului meu, Dan"


La Isis pot naste

S-a orientat catre Isis la indemnul multor prietene care au nascut natural din orasul ei.
Avea referinte despre dr. Zaher M., stia ca este un medic responsabil, pregatit pentru situatiile imprevizile, deschis pentru a raspunde nevoii femeii de a naste natural.

Discutia cu doctorul meu
"Intr-o prima discutie, acesta m-a lasat sa imi exprim dorintele, m-a consultat si mi-a explicat ce reprezinta o nastere in apa a gemenilor. Mi-a vorbit despre eventualele situatii si care va fi conduita.
Stiam si simteam ca nu mi se va intampla mie, acestea erau doar povesti despre frici preluate. "

3 comentarii:

  1. Acelasi lucru il faceam si eu daca aveam gemeni, D-zeu a vrut sa il am doar pe Luca pentru inceput, care a venit pe lume in apa, tot cu d-nul dr Zaher. Felicitari Cornelia si Dan!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o minune sa ai un copil, dar sa ai gemeni e o minune mult mai mare!!! Felicitari Cornelia pentru barbatia de care ai dat dovada si mai mari felicitari lui Dan pentru sustinere. Si eu am aflat de curand ca voi avea gemeni si sigur ma indrept catre Isis. Si nu in ultimul rand felicitari echipei Isis.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Mihaela,
    Cand va asteptam in Isis?
    Ati decis sa nasteti natural in apa? Din ce localitate sunteti?

    RăspundețiȘtergere